ترانه -آواز سوریه مجروح تلویزیون حمله هوایی

ترانه -آواز: سوریه مجروح تلویزیون حمله هوایی ابوبکر البغدادی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار پزشکی علت نیمی از ناباروری‌ها در مردان است

رئیس مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: همچنان عامل مهم فرزنددار نشدن در خانواده‌های ایرانی زن آشنا می‌شود؛ این در حالیست که ۵۰ درصد نابارو

علت نیمی از ناباروری‌ها در مردان است

علت نیمی از ناباروری ها در مردان است

عبارات مهم : جراحی

رئیس مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: همچنان عامل مهم فرزنددار نشدن در خانواده های ایرانی زن آشنا می شود؛ این در حالیست که ۵۰ درصد ناباروری ها در مردان اتفاق می افتد.

دکتر جلیل حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تصور نادرست جامعه راجع به علت ناباروری درخانواده ها، اظهار کرد: در حال حاضر هنوز هم در جامعه تصور می شود زن مسئول فرزنددار نشدن هست؛ به همین علت در نخستین قدم اگر زوجی صاحب فرزند نشود، زن به دکتر مراجعه می کند. گاهی نیز دیده می شود با وجود اینکه مرد مسئله باروری دارد، ولی اقدام به طلاق و ازدواج مجدد می کند. در حالی که از نظر علمی ثابت شده است است ۵۰ درصد علت ناباروری می تواند در نطفه مرد باشد و به همان علت صاحب فرزند نمی شوند.

وی ادامه داد: دلایل ناباروی در زنان و مردان تقریبا مشابه هست، به جز اینکه در زنان معمولا اختلالات هورمونی غلبه و شیوع بیشتری دارد. در زمانی که خانواده با ناباروری روبرو هست، زن و مرد باید همزمان جهت بررسی و درمان به دکتر مراجعه کنند. نباید مسئله دیگری به پرسشها زنان اضافه کنیم و بگوییم آنها علت فرزنددار نشدن خانواده هستند.

علت نیمی از ناباروری‌ها در مردان است

رئیس مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین اضافه کرد: ناباروری در مردان دلایل قابل پیشگیری و همچنین درمان های مختلفی دارد. پیشگیری از ناباروری در مردان زیاد به مواظبت از عضو زایا اشاره می کند و در مواردی با جراحی قابل درمان هست. درمان ناباروری در مردان نیز با توجه به عامل آن گزینش می شود. اصلاح سبک زندگی، درمان های طبی و جراحی نیز جزو این درمان ها قرار دارند.

حسینی تاکید کرد: امروز درمان جراحی به کمک روش های کمک باروری آمده و تقریبا هیچ مردی نیست که نتوان ناباروری او را درمان کرد. هر نوع محیط گرمی که جهت عضو زایای مرد ایجاد شود، می تواند در تولید نطفه اختلال ایجاد کند. اضافه وزن نیز باعث زیاد کردن هورمون و اختلال در نطفه می شود؛ به همین علت چربی سوزی در این زمینه بسیار موثر هست. استفاده از آنتی اکسیدان ها نیز می تواند در اصلاح نطفه فرد کمک کننده باشد.

رئیس مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: همچنان عامل مهم فرزنددار نشدن در خانواده‌های ایرانی زن آشنا می‌شود؛ این در حالیست که ۵۰ درصد نابارو

وی با اشاره به برگزاری کنگره سلامت مردان افزود: با توجه به اطلاع رسانی هایی که در زمینه سلامت مردان انجام شده است هست، در حال حاضر این گروه با بعضی بیماری های خطرناک کم علامت مانند سرطان پروستات آشنا شده است اند و می دانند باید به آن پیگیری و جهت آزمایش و معاینه به دکتر مراجعه کنند. مورد نیاز است که راه حل های بومی حل پرسشها سلامت مردان را به مسئولان پیشنهاد کرد. در این کنگره تلاش می شود بتوانیم اقداماتی جهت تدوین سند جامع سلامت مردان انجام دهیم.

حسینی همچنین اضافه کرد: به جز سرطان پروستات سرطان مثانه و آندروپوز نیز باید به عنوان یکی از بااهمیت ترین بیماری هایی که مردان ممکن است با آن روبرو شوند، مورد توجه قرار گیرد. وجود خون در ادرار نیز می تواند نشانه ای جهت مبتلا شدن به سرطان خون و مثانه باشد. آندروپوز در سنین اوج جهت مردان ایجاد می شود و می تواند اختلالاتی جهت آنها ایجاد کند. اگر این بیماری تشخیص داده نشود می تواند باعث از دست رفتن توانایی مردانه شود. علاوه بر آن گاهی در سنین پایین دیده می شود که عضو زایا در داخل شکم نوزاد پسر باقی مانده هست. اگر این مسئله تا یک سالگی درمان نشود، فرد در بزرگسالی هیچ نطفه ای جهت فرزند دار شدن نخواهد داشت.

واژه های کلیدی: جراحی | سلامت | مردان | پزشکی | مردانه | ناباروری | سرطان خون | اضافه وزن | سرطان پروستات | درمان ناباروری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار